יום שני, 28 בפברואר 2022

מנדפים : 5 פרמטרים פשוטים לזיהוי מנדף איכותי

 כדי להבין האם מנדף איכותי יש צורך לבדוק כמה פרמטרים שונים. לעתים מנדפים איכותיים רק ייראו כאלו וכאשר נבדוק אותם לעומק נגלה שמדובר במנדף שלא היינו רוצים שיהיה אצלנו בעסק. זה הזמן להבין כיצד יודעים האם מנדפים איכותיים ולאלו פרמטרים עליכם להתייחס.

מנדפים איכותיים


1. החומר ממנו הוא עשוי

הפרמטר הראשון שאליו תהיו חייבים להתייחס כדי להבין האם מנדפים איכותיים או לא הוא החומר ממנו הם עשויים. ככל שהחומר יהיה עמיד יותר כך אתם יכולים ליהנות מהמנדף בצורה הרבה יותר טובה כיוון שמנדף כזה לא יסבול מקורוזיה בשלב מוקדם ויהיה הרבה יותר קל לנקות אותו. ניקח לדוגמה את המנדף מאלומיניום שנחשב כיום לאחד הטובים ביותר שיש. הוא לא מחליד, קל מאוד לנקות אותו והאמת היא שהוא גם מעוצב מאוד ביחס למנדפים אחרים מפח מגולוון. כיום יש מנדפי אלומיניום שחלק מהם עשוי גם מנירוסטה מה שמספק עמידות נהדרת ששווה את ההשקעה. 

2. הספק העבודה שלו

הספק העבודה של המנדף הוא עוד אחד מהפרמטרים שחייבים לעניין אתכם. חשוב לזכור כי המנדפים לא צורכים אנרגיה רבה כאשר הם פועלים אך בכל זאת יש צורך להתאים אותו לשטח הכולל של האזור שממנו הם צריכים לשאוב את האוויר, וזה קובע את האיכות שלו בהשוואה לסטנדרטים והצרכים שלכם. אתם חייבים לזכור כי אם יש לכם מטבח ענק, מנדף שמתאים למטבח קטן לא בהכרח יעזור. שאיבת האוויר תצטרך להיות חזקה יותר והוא יהיה חייב לפעול במשך שעות רבות בצורה הזו מה שמחייב אתכם בדיקה מעמיקה של הספק העבודה שלו.

3. מידת קלות התחזוקה שלו

ככל שהמנדף יהיה קל יותר לתחזוקה כך הוא נחשב לאיכותי יותר. ישנם מנדפים שיקלו מאוד על החיים שלכם בעניין זה, כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לפתוח אותם ולנקות אותם יהיה להבריג כמה ברגים פשוטים החוצה ולנקות עם הסמרטוט. לעומת מנדפים איכותיים אלו יש מנדפים שיהיה קשה מאוד לנקות. יש מנדפים שכדי לנקות אותם ולתקן בהם בעיות צריך להבריג ברגים רבים, הגישה למנדף לא תהיה ברורה ובגלל המבנה שלו השומנים שהוא שואב עם האוויר יכולים להיתקע במקומות שיהיה קשה לנקות. לכן חשוב לבדוק את קלות התחזוקה טרם הרכישה.

4. לפי החברה שמייצרת אותו

החברה שמייצרת את המנדף היא כמובן אחד הפרמטרים החשובים ביותר. ישנם יצרנים רבים למנדפים שנמכרים בארץ אך צריך לזכור כי לא כולם יהיו באותה רמת איכות. יש חברות מוכרות מאוד שאפשר לסמוך עליהן והן זוכות להמלצות רבות באינטרנט. אמנם אם תחפשו מנדף מאלומיניום תמצאו כמה חברות שתחילה ייראו לכם די דומות אך זה לא אומר שהיצרנים של אותם מנדפים השקיעו בהם את אותה המחשבה, אותה הטכנולוגיה וכמובן כל שאר הפרמטרים שמשמעותיים לשגרת העבודה שלכם עם המנדף לאחר מכן. 

5. לפי החברה שמוכרת אותו

כמובן שאם החברה שמוכרת אותו נשמעת לכם אמינה מאוד והיא פועלת עם רישיון, אתם בדרך לקנייה נכונה יותר. החברה שמוכרת את המנדף לא תמיד תהיה גם זו שמייצרת אותו אך בסופו של דבר היא משפיעה מאוד על הרושם שלכם לפני הקנייה ולכן משחקת תפקיד משמעותי. יש חברות רציניות שדואגות להכול ויהיו מתווכות מושלמות בין היצרן לבין הלקוח ולפי השירות תוכלו לדעת טוב יותר מה מחכה לכם. כמובן שחשוב מאוד לבדוק האם יש אחריות על המנדפים כי מנדפים איכותיים באמת לא מתקלקלים, וכהוכחה לכך החברות שמוכרות אותם יספקו לכם אחריות מלאה לשנים הראשונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה